Voorbereiden Zuid-Korea. - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Judith Ravenswaaij - WaarBenJij.nu Voorbereiden Zuid-Korea. - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Judith Ravenswaaij - WaarBenJij.nu

Voorbereiden Zuid-Korea.

Door: Ik.

Blijf op de hoogte en volg Judith

20 Februari 2014 | Nederland, Veenendaal

Nou, aangezien de foto met daarop m'n bagage weigert te worden weergegeven, probeer ik het even zo.

...Al m'n bagage is dus klaar.

• 20 Februari 2014 - 21:13

Mam:

het was even proppen.. maar nu zit het erin! Laatste keer friet eten op de bank voor de TV, dat mag normaal nooit dus..!
    Toch een drukke week van afscheid nemen en voorbereiden. En morgen om 8 uur in de auto naar Schiphol. Vliegen om 11,40 naar Helsinki, dan 2 uur wachten en vliegen naar Seoul, Zuid Korea. Zet 'm op het gaat je lukken.

• 20 Februari 2014 - 21:53

José Leusink-Walta:

Dag Judith,
    Ik heb een enorme bewondering voor je dat jij dit plan, jouw droom, gaat realiseren. Ik wens je een mooie tijd waarop de rest van je leven met een goed gevoel op kunt terugkijken.
    Ik ga je zeker volgen!
    Groetjes,
    José en de rest van de Leusink-family

• 21 Februari 2014 - 02:43

Stefan:

Het gaat je zeker lukken! het is niet het einde van de wereld!
    succes he met vliegen en wachten op de luchthaven, ook leuk

stefan

• 21 Februari 2014 - 09:28

Merel:

Hee Judas! Wat cool dat je nu echt gaat! Maak er een mooie tijd van :) x

• 21 Februari 2014 - 10:09

Brigit:

Eindelijk! Lang verwacht, goed voorbereid (hoe kan het ook anders met zulke ouders :) ) en nu ga
    je dan. Wat een mooi avontuur. Have fun! XX

Brigit

• 21 Februari 2014 - 10:49

Opa:

Lieve Judith,

Wat een mooie droom die je nu mag waarmaken.
    Jou kennen ga je het zeker lukken.
    Je bent nog jong dus geniet maar met volle teugen van deze uitdaging.

Good luck opa

• 21 Februari 2014 - 12:28

Jezus :

Hoi c:

Eindelijk ben je weg!!! Haha nee grapje :P
    Ik hoop dat je heelhuids aankomt,
    En dat je nog wel een beetje slaapt in het vliegtuig! Of je spelletje speelt :3
    Maar in iedergeval, succes met de eerst paar dagen daar enne, ik spreek je nog wel <3 <3 <3

Xx Je zus (Jezus)

P.S. Iedereen loopt hier te snotteren -,-

• 21 Februari 2014 - 12:55

Mark:

Hoi Juut,

Als laatste zagen we je worstelen bij de douane. Direct een pittige hindernis. Eerst alles uit je rugzak gerukt en vervolgens weer terug gepropt. Ik hoorde je bijna knarsetanden. O ja, je riem moest ook nog even uit je broek. Stel je voor dat er een landmijn in zit...

Een laatste blik achterom naar je zus en ouders. De eerst volgende stap is er een richting zelfstandigheid, terwijl wij op nonchalante wijze even onze neus snuiten.

We houden van je en wensen je een fantastisch jaar toe. Geniet van alles.

MJR.

• 21 Februari 2014 - 13:19

Annemieke:

Lieve schat! bewust niet meer naar je toe gegaan om Italiaanse toestanden te voorkomen... de douane controles gaan vanzelf weer over (wij kennen dat... wij zijn altijd aan de beurt niet in de laatste plaats vanwege de verzameling schroeven in de jaszak van Paul) hele goede reis en geniet van het komende jaar!

hele dikke knuffels van Annemieke XXX

• 21 Februari 2014 - 14:42

Oma:

na veel bellen is het toch gelukt, hier dan nog een groet uit drenthe, ik heb alsmaar aan je lopen denken en ik mis je nu al.heel veel plezier in je nieuwe{ vaderland ].

HEELVEEL LIEFS van opa en oma XXX

• 21 Februari 2014 - 20:03

Evelyn:

Veel plezier!!

• 22 Februari 2014 - 01:18

Roos:

Meid, wat een avontuur ga je tegenmoet, heel spannend allemaal. Wij wensen je een hele goede reis en een geweldig jaar toe en uiteraard blijven we je volgen.......zwaai zwaai en een héééééle dikke kus van ons allemaal XXXXX

• 22 Februari 2014 - 22:19

Tante Trees:

Lieve Judith, inmiddels al gearriveerd in zuid Korea. Wat een onderneming in je eentje. Wens je veel succes het komende jaar. Jouw kennende gaat het je vast wel lukken. Lekker Koreaans praten, want gelukkig beheers je dit inmiddels ook. Ik houd je vanaf Rhenen in de gaten. Liefs van tante Trees en oom Peter.